Bewertungen von Mr. Sushi Doetinchem

Neue Beurteilungen

4.0
Monique Van Gijzen
18 November 2024

Weldaden een bestelling geplaatst om sushi op te halen. Na even wachten was het klaar. Ik wil weglopen en kom er achter dat we een box missen. Ben terug naar binnen gelopen en uitgelegd dat ik een box mistte. Bestelling werd terug genomen en we moesten maar even wachten. Toen de box klaar was vroeg ik nog of de warme snacks nu niet koud waren. Werd niet op gereageerd. Helaas thuis bleek dit wel het geval wat erg jammer was.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Monique, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. We hopen dat u alsnog lekker gegeten heeft, en komen graag met u in contact zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.

Juul Smit
18 November 2024

Om 16.00 een bestelling veplaatst om bezorgd te worden tussen 18.00 en 18.15. Vervolgens word ik om 18.20 gebeld dat mijn bestelling later zal komen (wat die al is) alleen konden ze niet vertellen hoelaat. Ze waren er iig nu mee bezig. Ik heb mijn bestelling uiteindelijk om 19.00 ontvangen. Waarvoor geef ik een tijdsvak aan als hier niet aan gehouden kan worden? Ik doe dit niet voor niks.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Juul, onze excuses dat we te laat waren met de bezorging dit keer. Het was onverwachts druk, en hebben u hier netjes van op de hoogte gesteld, maar we begrijpen natuurlijk dat dit vervelend is. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om op tijd te zijn. Daarnaast compenseren we u graag voor een volgende bestelling per mail.

Koolmees
17 November 2024

Perfect op tijd en heerlijke sushi! De enige tent die consistent is en de sushi altijd even lekker is!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anja
16 November 2024

Helaas weer te laat bezorgd. Elke keer weer

Antwort von Mr. Sushi

Hi Anja, vervelend dat de bestelling al meerdere keren te laat bezorgd werd. Neem graag in het vervolg even telefonisch contact met ons op als u langer moet wachten. Dan compenseren we u netjes voor dit ongemak.

Joshua
15 November 2024
Monique
14 November 2024

Was weer erg lekker. Bedankt voor het lieve briefje. đŸ„°

DC
12 November 2024

snelle correcte levering. Sushi is allemaal wel vlak van smaak. Weinig smaakverschillen tussen de verschillende rollen.

Antwort von Mr. Sushi

Jammer dat u dit zo ervaart. U mag altijd even naar ons bellen om dit verder te bespreken, dan hopen we dit in het vervolg te voorkomen.

Leneman
10 November 2024

Super lekker van smaak.. Zelden zo lekkere sushi gehad....

Birgit
9 November 2024

Normaal heel tevreden. Maar deze keer zat een groot deel van de bestelling er niet bij. Mr. Sushi een keer of 10 gebeld, maar werd niet opgenomen. Eindstand: geld kwijt en geen sushi. Voor ons geen mr. Sushi meer.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Birgit, heel vervelend om te horen dat uw bestelling incompleet was en we telefonisch niet te bereiken waren. U mag ons altijd even mailen om dit verder te bespreken. We komen graag tot een oplossing.

Ingrid Hondorp
8 November 2024

Sushibox bleek te missen. Was wel betaald. Hele avond gebeld. Telefoon werd niet opgenomen. Bericht ingesproken. Niet terug gebeld. Geen mogelijkheid te mailen. Hoe krijg ik mijn geld terug van de niet geleverde box?

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ingrid, heel vervelend om te horen dat uw bestelling incompleet was en we telefonisch niet te bereiken waren. U mag ons altijd even mailen om dit verder te bespreken. We komen graag tot een oplossing.

Amanda
8 November 2024

Altijd heerlijke sushi en goede levering :) als sushi niet zo duur was had ik zeker vaker besteld! Zooooo lekker .

Claudia
7 November 2024
MJ
5 November 2024

Bezorging was optijd. De kwaliteit van de sushi was goed maar de rollen waren kleiner dan voorgaande keren.. erg bijzonder!

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Neem bij ontevredenheid gerust even contact met ons op!

Ellen
4 November 2024

-crispy salmon uit elkaar gevallen -de avocado de hoeveelheid van de producten was minimaal. -bezorging duurde 90 min nee wij bestellen hier niet meer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ellen, jammer dat u zo ontevreden was over uw bestelling dit keer. Aarzel niet om even contact met ons op te nemen bij ontevredenheid, dan kijken we graag samen naar een oplossing.

Martina
3 November 2024
Meng.
2 November 2024
Leen
30 Oktober 2024
Rob
28 Oktober 2024
Layla
28 Oktober 2024

Jullie waren eea vergeten, ik heb geen mailadres van jullie. Kunnen jullie contact opnemen?

Antwort von Mr. Sushi

Hi Layla, wanneer uw bestelling incompleet is kunt u het best altijd even naar ons bellen, dan lossen we dit gewoon direct netjes met u op. U kunt ons nu bereiken via het contactformulier. We hopen dit via die weg alsnog netjes met u op te lossen.

Ilse
27 Oktober 2024
Janneke
23 Oktober 2024

Onze dochter wilde graag voor haar verjaardag Sushi eten. We hebben ervan genoten!Heerlijk vers en smaakvol. Zeker voor herhaling vatbaar 😁

Jansen
23 Oktober 2024

De sushi was vers en ontzettend lekker. Mooi verpakt en zag er mooi uit. Alleen wel erg jammer dat we gekozen hadden voor 19.00uur bezorgen en het kwam pas om 19.55uur. Vooral met een klein kind dat weer op tijd naar bed moet is dat wel vervelend. Ook jammer dat we dan geen bericht krijgen van de vertraging.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... Fijn dat u alsnog lekker gegeten heeft. Mail ons nog eventjes, dan proberen we u passend te compenseren voor een volgende bestelling.

Claudia
19 Oktober 2024

Zoals gewoonlijk weer erg lekker. De warme gerechten waren goed warm bezorgd đŸ’ȘđŸŒ

E
19 Oktober 2024

Lang moeten wachten, zonder bedankje voor het lange wachten. Daarna een prijzige box waarbij de sushi uit elkaar viel. Erg jammer.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, heel vervelend dat u langer moest wachten en u niet tevreden was over de box die u besteld had. Neem gerust altijd even telefonisch contact met ons op bij ontevredenheid, dan kijken we of we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Carine
18 Oktober 2024

Mr sushi is wel vaker iets te laat met de bezorging dus daar houden we al rekening mee. Maar deze keer was t wel heel erg. Dik een uur te laat! Met als gevolg dat de loempia's helemaal nattigheid geworden waren, en de cris0y chicken niet meer crispy. Ook ontbrak de sushi met komkommer (das nou net hetgeen onze dochter lekker vindt) en de Chilisaus. Kortom, zeer ontevreden deze keer...

Antwort von Mr. Sushi

Hi Carine, heel vervelend om te horen dat er zoveel dingen mis gingen met uw bestelling dit keer. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Aarzel niet om even naar ons te bellen bij ontevredenheid, dan denken we graag mee in een oplossing.

E. Verhelst
17 Oktober 2024

Ik heb bijna 2,5 uur moeten wachten op de bestelling. Dit kwam door een onverwacht tekort aan bestellers. Dit kan gebeuren. Had het prettig gevonden als er - als gebaar van tegemoetkoming - er een kleine box bij was gedaan. Helaas was dit niet het geval. Zelfs de stokjes ontbraken. Ben dit niet gewend van jullie

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u in ieder geval voor een volgende bestelling!

Marian
17 Oktober 2024

Goede lekkere verse sushi en poke bowl. Verder is heel fijn dat ze ook zonder mayo kunnen leveren zodat wij het ook kunnen eten met kippenei allergie. Jammer dat er maar 1 miniflesje soya saus wordt meegeleverd voor een bestelling van > 60 EUR. Voorheen kwam in zulke gevallen met minimaal 2 miniflesjes, eentje is echt te weinig, vandaar maar 4 sterren voor bezorging in plaats van 5.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Marian, onze excuses hiervoor. U mag altijd even in de opmerkingen aangeven dat u graag soja ontvangt voor een ... aantal personen, zodat we hier proberen rekening mee te houden.

M.S
16 Oktober 2024

Slordig gemaakt. Het is elke keer anders. Sushis vielen zo uitelkaar en heel groot. Zeewier salade besteld voor €4.25 was maar een half bakje... jammer.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Vervelend dat u niet tevreden was over uw bestelling dit keer... Neem altijd gerust even contact met ons op, dan kijken we hoe we dit netjes kunnen oplossen.

Hulya
13 Oktober 2024

Onvoldoende enorm buikpijn en braken. Ik weet niet maar mijn kinderen van 8 en 10 jaar en ik zijn na het eten enorm last gehad van diarree en spugen 😡

Antwort von Mr. Sushi

Hi Hulya, we schrikken van uw beoordeling... We hopen dat u zich inmiddels weer helemaal beter voelt. Neem graag nog even telefonisch contact met ons op hierover.

Saskia
13 Oktober 2024

Eten was heerlijk maar miste de saus en de bosuitjes over mijn gyoza box.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze excuses hiervoor Saskia. Zullen er de volgende keer extra op letten!

www.houtenhuis.net
13 Oktober 2024

Heerlijk weer

D.F.V
13 Oktober 2024
Sandra
13 Oktober 2024

Ik ben echt fan van MrSushi maar deze keer vond ik de kwaliteit echt iets minder. De rollen waren niet heel strak gerold waardoor met stokjes eten bijna niet mogelijk was. Was dus beetje een kliederboel 🙈 De smaak was oke maar er was dit keer echt meer rijst dan vulling. Ben dit niet gewend van MrSushi. Hopelijk volgende keer weer als vanouds .....

Antwort von Mr. Sushi

Hi Sandra, het spijt ons om te horen dat u dit keer minder tevreden was over uw bestelling... Neem gerust altijd even telefonisch contact met ons op, dan kijken we of we dit netjes kunnen oplossen met u.

N
12 Oktober 2024

De chicken yakitori was heel hard, taai en zwart en de mini springroll was alsof hij uit een emmer water kwam.. en ook zaten er haren in ons eten!

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat er meerdere dingen mis waren met uw bestelling. Neem per mail even contact met ons op, dan kijken we hoe we dit kunnen oplossen.

Monique
12 Oktober 2024

Was weer heerlijk

Thijs Jansen
11 Oktober 2024

Verbeterpunt: bestelling besteld voor aflevering 17:45 uur. 18:15 uur gebeld. Te weinig bezorgers. Nieuw tijdstip 18:30 uur. Tip: vertraging kan, geen probleem, echter bel de mensen even die zitten te wachten. Kweekt veel meer begrip.

Margo
10 Oktober 2024

Het eten was prima. De bezorging daarentegen veel te laat en dus erg slecht. Het eten zou tussen 17.45-18u komen. Om 18.30u heb ik gebeld en stond het nog bij mr sushi. Het zou met de eerste bezorger meegegeven worden (ongeveer 5min rijden naar ons huis) maar om 19u was het er nog niet. Weer gebeld, bezorger zou onderweg zijn. Uiteindelijk kregen we het pas na 19u. Het kan natuurlijk druk zijn maar dit is wel erg ruim over de afgespriken tijd heen

Antwort von Mr. Sushi

Hi Margo, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Neem even per mail contact met ons op, dan proberen we u netjes te compenseren.

Murphey
9 Oktober 2024

Heerlijk gegeten en super snel geleverd

Aldert de Boer
8 Oktober 2024

de bestelling duurde bijna 2 uur voordat ik het had. Het eten was ook niet meer warm toen ik het binnen had.

Antwort von Mr. Sushi

Heel vervelend om te horen Aldert, onze excuses hiervoor. Neem graag even telefonisch contact met ons op in zo'n geval, dan lossen we het graag met u op.

Heidie Helmink
8 Oktober 2024

De app zou verbeterd mogen worden. Ik bestel vanuit de app maar elke keer staat er vermeld download de app terwijl ik er al in zit. En het beginscherm zou ook meteen duidelijker kunnen bestellen en afhalen meteen vermelden. Sushi was voortreffelijk!!

Lusine
6 Oktober 2024

Dit was echt de lekkerste sushi die ik bij jullie heb gegeten. De rijst was perfect en de smaken waren super! 10/10

Marco Wenting
5 Oktober 2024

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!!! Goede kwaliteit en verse sushi Top brdankt Mr. Sushi Doetinchem

Eline
5 Oktober 2024

Een paar keer geprobeerd om jullie te bellen maar jullie zijn niet bereikbaar. De warme gerechten waren koud bij aankomst, de yakitori waren verbrand maar het ergste is nog de rotte surimi in de California roll. Echt schandalig! Ik schrijf niet snel een review maar dit is gewoon echt niet oké!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Eline, onze welgemeende excuses voor het ongemak. Neem graag nog even per mail contact met ons op over uw klacht, dan proberen we dit alsnog netjes met u op te lossen.

Lotte
3 Oktober 2024

De sushi is meestal lekker, maar er mist heel vaak iets. Deze keer miste de wasabi.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Lotte, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Bel gerust eventjes als er iets ontbreekt, dan proberen we dit zsm op te lossen.

Ciska
2 Oktober 2024

1,5u gewacht op het eten. De loempia’s waren ijskoud en vochtig en zacht.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ciska, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Aarzel niet om altijd even naar ons te bellen bij ontevredenheid. Dan proberen we dit netjes met u op te lossen.

Mirre
1 Oktober 2024

heerlijk en stond op tijd klaar! Goed op temperatuur:)

Saskia
30 September 2024

De pokebowl was goed op smaak. Ook is de avocado altijd super rijp.

Rob
30 September 2024

Perfect weer!

Robbert
30 September 2024

Om 17.50 uur had ik besteld, om een (kleine) bestelling om 19.15 uur te laten leveren. Om 21.10 uur was de bestelling er pas. Het was erg druk zei de dame die ik aan de telefoon kreeg. Vervolgens kwamen er twee bezorgers in Ă©Ă©n auto, waarvan de bestuurder het nodig vond mij uit te jouwen.. echt geen idee waarom, want ik ben de hele tijd begrip- en respectvol gebleven. Bizar. Ik bestel hier niet meer. Oh ja, voor de volledigheid, de warme gerechten waren koud en de zalm was duidelijk niet vers.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Robbert, we schrikken van uw review en zouden dit graag verder met u bespreken. U mag ons altijd even bellen of mailen zodat we het hopelijk netjes kunnen oplossen.

JS
30 September 2024

One order was missing, wasn’t delivered, although I paid for it

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Please reach out to us by phone directly if something is missing in your order, we would like to help you and make sure the missing product is still delivered.

Ronald
28 September 2024

Smaak is goed, mag van mij wel iets meer zijn voor hetzelfde geld. Had nog best wel trek na die heerlijke pokebowl

hermavanbommel@gmail.com
28 September 2024

Het is Heerlijk allemaal. Bedankt hiervoor đŸ’Ș

Schennink
23 September 2024

Normaal erg tevreden over mr Sushi. Gisteren niet: de bestelling veel te laat ontvangen, eten was niet lekker en niet de gehele bestelling ontvangen. Geprobeerd te bellen maar werd weggedrukt. Het zal ongetwijfeld een drukke dag zijn geweest, maar meld dat dan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Wat vervelend om te horen dat meerdere dingen mis gingen met uw bestelling, en dat u ons telefonisch niet kon bereiken. Onze excuses voor het ongemak. U mag ons altijd nog even mailen, dan proberen we dit samen netjes op te lossen.

Monique
21 September 2024

Eten was erg lekker helaas kwamen ze 3 kwartier later dan afgesproken.

Antwort von Mr. Sushi

Fijn dat u lekker heeft gegeten Monique! We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om op tijd te zijn.

Lb
21 September 2024

Prima dit keer! Aan de balie voor de verandering vriendelijk geholpen (nieuwe medewerkster?) en respect voor haar want de brutaliteit van de bezorgers tegen haar (waar klanten bij waren) 
 daar valt je mond van open!!

Carla Van der Meer
19 September 2024
Demi
17 September 2024

Duurde erg lang voordat we de bestelling kregen. Bijna 2 uur. Had graag een mailtje willen krijgen of telefonisch contact gewild dat het langer ging duren.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Demi, onze excuses voor de lange bezorgtijd... We zullen ons best doen u de volgende keer tijdig te informeren bij extreme drukte. Neem gerust even per mail contact met ons op zodat we dit netjes kunnen oplossen voor u.

T
12 September 2024
Monique
10 September 2024

Was een beetje zout dit keet

Teunis Venema
9 September 2024

we merken dat de kwaliteit wat minder wordt. De sashimi was prima maar de rest was duidelijk anders dan we van jullie gewend zijn

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Teunis, wat jammer dat uw bestelling niet was zoals u van ons gewend bent. Neem altijd even telefonisch contact met ons op in dit geval zodat we dit kunnen bespreken en de sushi de volgende keer weer precies is zoals u van ons gewend bent.

Jill TH
6 September 2024

Het was wederom super vers , heerlijk. Goede acties , leuke spaaractie. Tevreden klant

Rob
3 September 2024

Snel geleverd op afspraak. Heerlijk gegeten weer!

Esther
3 September 2024

Heerlijke sushi super vers en snel klaar😋

J reessink
3 September 2024

Het eten was top, maar waarom krijg ik sojasaus en gember als ik juist aangeef dit niet te willen hebben? Jullie geven de optie om verspilling tegen te gaan. Ik gebruik geen sojasaus en gember, vink dus aan dat ik dit niet wil, en het is er toch bijgeleverd? Jammer.

Kuperij
1 September 2024
P. Zaagsma
27 August 2024

Het eten werd precies op tijd bezorgd en het smaakte erg goed. Ook fijn dat je kunt aanvinken vooraf wat je er wel of niet bij wilt hebben w.b.t. wasabi, gember enz. Geen onnodig voedsel verspilling zo. Voor ons, zeker voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H Mellee
25 August 2024

Zoals altijd was het vond iedereen het lekker. 1 puntje was wel jammer dat de sushi snel uit elkaar viel. Met stokjes was het soms moeilijk pakken.

Margriet
25 August 2024
Kyra Van boggelen
23 August 2024

Hele fijne mensen ook wanneer je een opmerking toevoegt aan de bestelling luisteren ze gelijk ! Heel fijn

B. Vermeulen
19 August 2024

Sushi was weer heerlijk! Enige nadeel is dat ik niet via de app of algemene website kan bestellen. Als ik vervolgens naar de website van mr. Sushi ga en ik kies daar afhalen en Doetinchem en wil naar de website toe, dan geeft ie aan dat de pagina niet gevonden kan worden. Alleen als ik bij de zoekpagina direct klik op Mr. Sushi Doetinchem, dan kan ik wel bestellen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Vervelend dat het niet helemaal lukt met het bestellen via onze website. Ervaart u dit probleem nog steeds? We horen dit graag van u per mail, zodat we kunnen kijken of er iets mis is met de werking van onze website.

Wilco Hendriks
19 August 2024
Jolanda
18 August 2024

Weer heerlijk gegeten

Anouk Jansen
17 August 2024

Ik vind de hoeveelheid wat je krijgt steeds minder worden en de prijs gaat steeds meer omhoog. Ook de "warme" loempia's zijn vaak lauw/ koud bij de bezorging...

Antwort von Mr. Sushi

Hi Anouk, jammer dat u niet tevreden was over uw bestelling. Neem graag even telefonisch contact met ons op hierover zodat we dit samen kunnen bespreken.

Bleekman
16 August 2024

Heerlijk gegeten fijne vegan opties.

Murph
15 August 2024

Normaal erg goed, nu verkeerde levering. Extra gember besteld maar extra wasabi ontvangen

Antwort von Mr. Sushi

Hi Murph, wat vervelend dat u wasabi heeft ontvangen in plaats van gember. Bel graag gelijk even in zo'n geval, zodat we dit gelijk met u kunnen oplossen en het niet achteraf in een negatieve beoordeling moeten lezen...

Sole
10 August 2024

Eten was snel geleverd en zoals gewend heerlijk van smaak.

Geert Van campen
7 August 2024

Wat een chagrijn die bezorger hahhaha jammer joh en voor 45,- bestellen en ook regelmatig en dan 1 x soja

Monique
2 August 2024

Was weer heerlijk Leuke bezorgers die door de regen gaan en nog vrolijk blijven Super ben blij met jullie

Annelies van Beersum
1 August 2024

Weer super verzorgd en ondanks mijn allergie voor vis heb ik zeer weinig last van kruisbestuiving als ik hier netjes alleen maar vlees en vega bestel. Zo fijn!!!! Dank voor het heerlijke eten en de verzorging!

Sees
29 Juli 2024
Kaylee Hissink
28 Juli 2024

Sushi was lekker! Alleen jammer dat de nori van elke sushi af hing toen we het uit het bakje haalde

Patricia
27 Juli 2024

Super op tijd bezorgd en erg lekkere sushi!

Szilvia Varga
27 Juli 2024

Snelle correcte service. Heerlijke, smakelijke shusi.

Frederique
24 Juli 2024
Patrick
23 Juli 2024

Weer heerlijk Guys!

Carine
22 Juli 2024

De sushi werd 20 min te laat bezorgd helaas

Wolf
22 Juli 2024
Maria van offeren
21 Juli 2024

Het eten was koud, en hebben anderhalf uur op ons eten moeten wachten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Timo Barendsen
19 Juli 2024

Sushi besteld voor 18:00 tot 18:15 bezorgtijd Tussen 4 en half 5 besteld , het kwam om 19:13 aan , de gefrituurde rollen waren koud en sompig , en alles lag door elkaar heen gerold , normaal een super goeie ervaring bij zowel de winkel in doetinchem en zutphen maar het viel me nu wel tegen helaas

Ingrid koenders
19 Juli 2024

Er zaten geen stokjes en soja saus wasabi bij 😞

J
19 Juli 2024

Snelle bezorging, makkelijk te bestellen via de website en erg lekker!

Lindsey
19 Juli 2024

Was super lekker echt genoten

Frank
18 Juli 2024

Ik had voor 85,- sushi besteld. Afgehaald en naar huis gereden, bleek letterlijk maar de helft in de tas te zitten. De sushi die er wel in zat smaakte prima.

Michelle
16 Juli 2024
Frederique
15 Juli 2024

Snel en lekkker

V.D meulen
15 Juli 2024
Inge
14 Juli 2024

GEEN bestelling ontvangen en telefoon van vestiging werd niet opgenomen!

Annemiek
13 Juli 2024

Bestelling stond klaar op afgesproken tijd, keurig verzorgd en super lekker

Petra
11 Juli 2024

Erg lekker en super op tijd .

Raben
10 Juli 2024

Prima 👌