Bewertungen von Mr. Sushi Doetinchem

Neue Beurteilungen

4.0
liever anoniem
6 Mai 2024

Er ontbraken 2 rollen, dit is niet de eerste keer. Een rol die er wel was klopte niet; wat het was weet ik niet maar dit heb ik niet besteld. Straks weer bellen om de rollen alsnog te krijgen. Jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Martijn
5 Mai 2024

Lekker eten en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Remco rakke
5 Mai 2024

Zeer lekker en afwisselende smaak sensatie

Murl
5 Mai 2024

Bijna 1,5 uur gewacht op deze bestelling. 18:30 besteld en kwam om 19:55. Een update over dat het wat langer duurt en een voorspelling wanneer het ongeveer komt zou fijn zijn!

Ans Mulder
5 Mai 2024

De sushi was heerlijk. Een uur later al wat afgesproken was maar daarover werd van te voren gebeld. De bestelling was niet compleet. Het flesje kikkoman Soya Red ontbrak. Hierover wil ik graag contact, restitutie of wat zij. Groeten Ans Mulder

Aldert de Boer
4 Mai 2024

goede sushi, en bezorging, misschien alleen een tijds indicatie meegeven met hoelang het gaat duren.

Marc
4 Mai 2024

Mooie uitgebreide sushibox, goede prijskwaliteit verhouding, smaakvol. Netjes tot aan huisje op vakantiepark bezorgd.

Monique
3 Mai 2024

Heerlijk

Merel Vriezen
2 Mai 2024

Ik had bij opmerkingen gezet dat wij de Ebi roll graag zonder avocado wilden en daarvoor in de plaats graag komkommer zouden willen hebben. Dit heb ik wel eens eerder gedaan en ging toen goed. Helaas nu niet en zat er wel avocado in.

Rob
1 Mai 2024

Snel, lekker en goed! Prijs is ook prima!

Sanne
30 April 2024

Sushi die warm hoorde te zijn was koud, gember/wasabi hoefde niet en kregen we wel, geen sojasaus gekregen. Bezorging duurde op een maandagavond meer dan een uur. Prijs van meer dan 75 euro voor maar voor 2personen sushi was het niet waard.

Karin
30 April 2024

Normaal gesproken echt genieten! Echter deze keer waren de gefrituurde garnalen in de special roll te hard gaan, waardoor grijs, droog en verbrande smaak. De andere special roll had overrijpe avocado, dikke bruine strepen. De tonijn in de box C was zeer pezig, niet smakelijk om te eten. Alle drie zijn ze grotendeels blijven liggen. Ontzettend jammer. De bezorging was op tijd en vriendelijk.

M
29 April 2024

Ik heb een half uur gewacht terwijl ik om 11uur s ochtends al had besteld. Als ik online bestel met een tijdslot verwacht ik ook dat het dan klaar is. Een andere compensatie was in dit geval wel fijn geweest.

Elbers
29 April 2024

Sushi heel droog en gebakken sushi heel hard echt niet lekker hebben het weg gegooid

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Elbers, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi

Amber
28 April 2024

Erg lang moeten wachten, 30 min langer đŸ„Č

Antwort von Mr. Sushi

Onze oprecht excuses Amber. We zullen je feedback meenemen en hierop letten, zodat dit hopelijk niet meer gebeurd. Team Mr Sushi.

Ilse Luimes
26 April 2024

Heerlijk, smaakvolle sushi!

Henry Timmerije
23 April 2024
Miranda Saalmink
23 April 2024

Heerlijke Sushi en op tijd bezorgd.

M.S
22 April 2024

Voor het eerst na jaren echt lekkere sushi gegeten bij Mr. Sushi. Het was al een super lange tijd niet meer smakelijk, veel te groot en gwn niet lekker. Maar afgelopen zaterdag ben ik echt verrast!

Tiny
21 April 2024
Het houten huis |De Schroevengigant
21 April 2024

Zoals altijd

Yorick
21 April 2024

Omdat jullie met de brommer komen vanuit Doetinchem naar Hengelo is het misschien handig om de warme hapjes in silverfolie te doen en dan in een zakje te doen verder was de sushi ontzettend lekker met vriendelijke groet yorick

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Yorick, bedankt voor de tip! Vervelend inderdaad als de warme snacks niet goed warm meer zijn bij aankomst. U mag dit verzoek ook altijd even toevoegen in de opmerkingen, zodat we het niet vergeten.

Ozzy
19 April 2024

Ik moet eerlijk zeggen dat de powke bowl super lekker is maar voor de bedrag die je betaald en wat je er voor terug krijgt is wel verassend gewoon super weinig hopen dat jullie me contacteren voor nog 1 ophalenđŸ€­

Antwort von Mr. Sushi

Bedankt voor uw feedback Ozzy, we gaan ermee aan de slag!

Pepijn
18 April 2024

Mooi snel. Nieuwe bakjes van de boils zijn minder gevuld en prijs hoger. Rolletjes met de bats gemaakt dit keer maar wel lekker. (Denk nieuwe medewerker) I

Antwort von Mr. Sushi

Bedankt voor uw feedback, we gaan ermee aan de slag!

Isa kleinpenning
17 April 2024

Herhaaldelijk een vertraagde bestelling

Antwort von Mr. Sushi

Het spijt ons van de vertraagde bezorging Isa. We gaan aan de slag met uw feedback.

Manon Geurts
16 April 2024

Zoals vorige keren te laat. Ondanks dat ik het ruim van tevoren besteld had

Antwort von Mr. Sushi

Onze welgemeende excuses voor het lange wachten op uw bestelling Manon.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen.

Joline
16 April 2024

Het eten is top! Alleen aan de service moeten ze echt gaan werken. Het is altijd te laat klaar!

Antwort von Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling Joline.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen.

Sharon
15 April 2024

Erg jammer dat op een of andere manier er altijd iets onze bestelling mis gaat. Nu buiten gecontroleerd en miste er weer 2 keer springroll. Terug gegaan en werd als nog gemaakt. Deze bestelling vonden wij een van de slechtste, chripsychicken smaakte niet naar kip en er was veel "saus" of iets overheen gegooid waardoor alles sompig was

Antwort von Mr. Sushi

Jammer dat er vaker dingen mis gegaan zijn bij uw bestellingen... Onze oprechte excuses hiervoor. We gaan aan de slag met uw feedback!

Riet Welling
14 April 2024

Het zag er verzorgd uit! 👍 Aardige bezorger. 👍

Monique
12 April 2024

Weer heerlijk

A. JANSEN
11 April 2024

Wij bestellen geregeld de pokebowls. Net zoals vanavond... maar vanavond vonden wij het heel karig. Er zat weinig in het bakje. Bijna geen sushirijst. Voorheen was het het dubbele wat je nu kreeg. Kon je het bijna niet op en zat je vol. Vanavond hadden wij nog gewoon honger.. prijs en verhouding klopte vanavond niet!

Antwort von Mr. Sushi

Bedankt voor uw feedback, we gaan ermee aan de slag!

Geert Van campen
11 April 2024

Bestellen voor 80,- en dan nog de bowl vergeten jammer weer zelf weer achter aan moeten bellen

Antwort von Mr. Sushi

Heel vervelend om te horen dat uw bestelling incompleet was. We gaan hier de volgende keer extra goed opletten en excuses hiervoor.

Iris
7 April 2024

Het was heerlijk!

liever anoniem
7 April 2024

Bestelling was niet compleet

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet compleet was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en daarom onze excuses hiervoor. Is dit telefonisch al met u opgelost destijds? Anders mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen en dan lossen we het graag op.

j
7 April 2024

Wat binnen kwam was goeie sushi, maar gewoon 2 dingen totaal niet geleverd, maar wel voor betaald


Antwort von Mr. Sushi

Hi! Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet compleet was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en daarom onze excuses hiervoor. Is dit telefonisch al met u opgelost destijds? Anders mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen en dan lossen we het graag op.

P. Schuurman
7 April 2024

Bestelling was te laat, en niet compleet.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet compleet was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en daarom onze excuses hiervoor. Is dit telefonisch al met u opgelost destijds? Anders mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen en dan lossen we het graag op.

Cor Mulder
6 April 2024

Soja saus ontbrak.

Alex
5 April 2024

Perfect en suiker lekker

Sylvia Hartemink
3 April 2024

Bezorging was een half uur te vroeg, gelukkig hadden we alleen maar koude gerechten. Bezorger had zich wel netjes verontschuldigd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Melchior Van der Molen
2 April 2024

Alle stukjes lagen helemaal doorelkaar daardoor ook beschadigd en niet fijn om opte pakken het leek of de tas doorelkaar was geschut was een groot rommel

Baars
2 April 2024

We hebben nog een keer gebeld waar eten bleef .

Hesselink
31 MĂ€rz 2024

Smaak sushi was deze keer wat vlak, ook enkele stukjes rolls proefden niet geheel vers. We halen hier vaker sushi, maar deze keer was het mindere kwaliteit dan gebruikelijk. Zelf afgehaald en stond keurig op tijd klaar. Fijn dat er vegan may gebruikt is. Er was gevraagd geen stokjes, maar die zaten er toch bij.

R
31 MĂ€rz 2024

Smaakte erg goed. Alleen bezorging te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Petra Tiemessen
31 MĂ€rz 2024

Wij zijn altijd heel tevreden en ook dit keer smaakte het weer super, alleen zat er geen sojasaus bij en geen stokjes. Dat was vervelend, hebben we snel even bij de supermarkt gehaald.

Mirjam
30 MĂ€rz 2024

Bestelling werd bezorgd op afgesproken tijd en helemaal naar verwachting! Iedere bestelling weer een feestje.

Fleur
30 MĂ€rz 2024

De bestelling was ruim een uur te laat en de warme dingen die we hadden besteld waren al echt koud. De pokebowl was wel lekker.

Kolien
30 MĂ€rz 2024

Heerlijk genoten!

Henkjan
29 MĂ€rz 2024

Keurig op tijd en naar wens.

Marjolein Sluis
28 MĂ€rz 2024

Collega's geven aan dat er de laatste tijd veel rijst en minder toebehoren in de poke bowls zit. Gisteren was het een goede verhouding. Ik was niet duidelijk over de plek van bezorgen. Vervelend voor de bezorger.

Kimberly
27 MĂ€rz 2024

Weer te laat en waar de sushi normaal vers, smaakvol en goedgerold is was dit nu echt alle 3 niet het geval! Hopelijk gauw beter anders ga ik naar een andere zaak helaas.

Peter
25 MĂ€rz 2024

Eten was verder prima, maar de bezorging drama. Wij hadden om 16.30 uur een bestelling geplaatst om die rond 18.00/18.15 uur te laten bezorgen en vervolgens na meerdere keren bellen was het eten er om 21.00 uur zo ongeveer. Zeer slechte service.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annet Lieftink
25 MĂ€rz 2024

Een kwartier later bezorgt dan afgesproken

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tessa
24 MĂ€rz 2024

3 uur en 15 minuten moeten wachten op de bestelling. Verder was de kwaliteit goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
24 MĂ€rz 2024

Altijd lekker en snelle bezorging!

Zijlstra
24 MĂ€rz 2024

nvt

Noelle Lutjenkossink
23 MĂ€rz 2024

Had extra betaald om de sushi te laten spicen maar dat is niet gebeurd

Lysanne
22 MĂ€rz 2024

Een uur en drie kwartier moeten wachten op een bestelling “zo snel mogelijk” waar het drie kwartier later is dan de volgende volgende optie na “zo snel mogelijk”

LB
19 MĂ€rz 2024

We misten een gerecht. Na een belletje zou het nageleverd worden. Dit duurde echter 50 minuten. Jammer.. en onnodig op een maandagavond. Kwaliteit van ‘t eten is altijd goed. đŸ‘đŸ»

Emmy Jansen
18 MĂ€rz 2024

De kwaliteit van het eten als altijd echt fantastisch. Echter is het vaak lastig om het eten op tijd te krijgen. Nadat onze bestelling bijna een uur te laat was, ben ik gaan bellen. Ik werd door de medewerker in de wacht gezet en de telefoon werd niet meer uit de wacht gehaald. Na 10 minuten heb ik het opnieuw geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat. Ik wil best begrip tonen als er topdrukte is of als er iets misgaat, maar mensen gewoon in de wacht laten staan en niet fatsoenlijk te woord staan, vind ik niet ok. Ik had de bestelling al rond uur of 14.00 ‘s middags gedaan, omdat het druk kan zijn, maar dat is blijkbaar helaas nog geen garantie dat je het eten dan wel op tijd krijgt. Nogmaals, de kwaliteit is echt super, maar hier moet wel wat veranderen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
18 MĂ€rz 2024

Snel, lekker en goede aanbieding

Marga Beudel
18 MĂ€rz 2024

Alles was heerlijk alleen de rauwe tonijn was niet goed. Had een grijzige kleur en had een luchtje.

J Dekker
17 MĂ€rz 2024

Avocado was bruin verkleurd. Beef roll werd niet bezorgd. De bestelling werd pas 2 uur later bezorgd, terwijl aangegeven was "zo snel mogelijk". Na vele telefoontjes werd het uiteindelijk bezorgd, met medeleerling dat wij morgen gebeld worden voor een compensatie.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jolanda
17 MĂ€rz 2024

Heerlijk gegeten

Manon
17 MĂ€rz 2024

Bezorging niet gelukt binnen tijdspad. En tevens het uur daarna niet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

JtH
17 MĂ€rz 2024

Heerlijk en super vers

Rick Ter Linden
16 MĂ€rz 2024

heel weinig soja voor de hoeveelheid sushi. Ook vond ik de tonijn heel zacht/mushy?..

S. Besselink
16 MĂ€rz 2024

Sushi smaakte prima, helaas was de doos sushi op zijn kop vervoerd waardoor de sushi door elkaar en kapot werd afgeleverd .

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Excuses voor de rommelige bezorging... Heeft u hierover contact met ons opgenomen? We helpen u altijd graag per mail of telefonisch.

Kimberly
15 MĂ€rz 2024

Lekkere sushi, maar voor meer dan €50 bestellen en dan 2 uur later nog niet bezorgd
 Echt te lang! Niet de eerste keer ook dat wij zo lang hebben moeten wachten, zonde.

Sancialay van Gelder
15 MĂ€rz 2024

Helaas 1 verkeerde rol gekregen. Had de tuna salad rol besteld en heb een rol gekregen die erg pittig was en geen tuna salad had.

Antwort von Mr. Sushi

Wat vervelend dat uw bestelling niet in orde was. Wilt u ons hierover mailen? Dan helpen wij u graag.

Timo
14 MĂ€rz 2024

Erg snel bezorgd en heerlijk eten. Portie wel aan kleine kant, bij anderen een stuk groter voor hetzelfde geld.

Senna
14 MĂ€rz 2024

De sushi was niet vers

Gerrit Driessen
13 MĂ€rz 2024

Super slecht. Ik zet een opmerking bij de bestelling EN ik bel er nog eens achteraan om te zeggen dat ik bepaalde allergie heb. In Doetinchem hebben ze blijkbaar maling aan de gezondheid van de klant, want ik kreeg alles waar ik allergisch voor ben. Bel je vervolgens, krijg je een jong meisje aan de telefoon die je duizend keer laat wachten omdat ze alles moet navragen en bieden ze je tien euro korting op je volgende bestelling. Ik kan je vertellen, er komt geen volgende bestelling, ik wil mijn geld terug!

Heidie Helmink
12 MĂ€rz 2024

Bezorgen in Varsseveld en Westendorp zou nu ook weleens een optie mogen worden

Carima van Pampus
11 MĂ€rz 2024

Wij vonden de rollen dit keer een stuk kleiner, ook hadden we een verkeerde rol gekregen. We vinden dat de kwaliteit iets achteruit gaat helaas.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Carima, wat vervelend dat u niet tevreden was over uw bestelling. Heeft u hierover al telefonisch contact met ons filiaal opgenomen? We helpen u graag verder.

Het houten huis |De Schroevengigant
10 MĂ€rz 2024

Www.houtenhuis.net vond het weer geweldig

Jansen
10 MĂ€rz 2024

Top was lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eric
9 MĂ€rz 2024

Alles top!

Hanny de Groot -Djustin rutgers heeft bezorgd!
8 MĂ€rz 2024

Zeer goed!!!netjes ingepakt goeie service & zeer snel top,dank jullie wel,en t smaakte uitstekend! Graag tot een volgende keer!

Van Gessel
6 MĂ€rz 2024

Precies op tijd en lekker

Joan
3 MĂ€rz 2024
Wilfried
3 MĂ€rz 2024

het was lekker en waren op tijd belde van te voren dat hij er aan kwam

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Winterspecial box
2 MĂ€rz 2024

Het was weer genieten!

Krijgsman
1 MĂ€rz 2024

Schaal zag er mooi uit, verse sushi, heerlijk!

Ineke van Dijk-Goorsenberg
1 MĂ€rz 2024

Complimenten. Heerlijk vers en netjes bezorgd💝

Louke Wassink
1 MĂ€rz 2024

Zeer smakelijk

M
26 Februar 2024

Bestelling was top! En op tijd. Eten was vers en smakelijk.

R
26 Februar 2024

Om 16:15 uur besteld en om 18:10 stond de bezorger voor de deur. Dit is al de zoveelste keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Emmy
25 Februar 2024

Kwaliteit is echt super. Het kost wat,maar dan heb je ook wat. De porties zijn aan de krappe kant als we een 2 persoonsbox nemen, maar misschien eten wij wel gewoon teveel omdat het zo lekker is ;)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daphne
25 Februar 2024

Heerlijke sushi, optijd bezorgd. Super!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bekker
25 Februar 2024
Ab
24 Februar 2024
Eric
24 Februar 2024

De smaak was zoals gewoonlijk prima, maar voor de zoveelste keer miste er een bijlage (gember) bij thuiskomst. En de kassamedewerkster bij het alsnog ophalen durfde te suggeren dat ik die alsnog moest betalen?! Ik zou de benzinekosten bij haar in rekening moeten brengen voor het meegeven van een imcomplete bestelling!!

Frank Elferink
24 Februar 2024

Heerlijke sushi vlotte bezorging. Was top

Miranda
23 Februar 2024

Sushi was lekker en Poke Bowl ook, maar de Bowl is ineens een heel stuk kleiner, maar wel voor hetzelfde geld. Dan is de Poke Bowl qua verhouding erg duur.

John
20 Februar 2024

Het was even schrikken! Nog nooit zo’n karige hap meegemaakt. Superkleine sushi alsof de ingrediĂ«nten op waren of men aan het besparen is. We hebben heel vaak 50 euro uitgegeven voor deze studentenbox maar dit was best slecht te noemen. We moesten daarna nog een snee brood pakken wat nog niet eerder is voortgekomen. Niet 50 euro waard!

Eveline Arendsen
18 Februar 2024
Daph
18 Februar 2024

Alles netjes op tijd bezorgd en was heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chantal
16 Februar 2024

Helaas de verkeerde roll gekregen...

Carlijn
16 Februar 2024

Het duurde ongeveer 1,5 uur voor mijn bestelling er was en vervolgens waren de loempia's echt koud, niet eens lauw. Niet zo'n beste bestelling!

LauraBeth
16 Februar 2024

Heerlijke sushi, goede portie, op tijd klaar. Alleen jammer dat er een onderdeel ontbrak (had Valentijns aanbieding, 1 soort ontbrak)